Умовно-безкоштовний трафік широко використовується в різних напрямках: від сфери знайомств до переливів на Telegram. Контент з YouTube Shorts підходить для гемблінгу, інфобізу та багатьох інших напрямків. Не всі фахівці використовують УБТ через те, що канали потрібно прогрівати перед заливанням трафіку.
На етапі прогріву немає матеріальних винагород. Щоб отримати бажаний результат, необхідно витратити сили, час і гроші. Ефективні методи допоможуть вебмайстрам прискорити прогрів YouTube каналів. У новій статті розглянемо один із таких способів.
Для чого потрібен прогрів каналів?
Трафік високої якості з YouTube можна вичавити тільки за допомогою прогріву. З популярного майданчика потрібно отримати траст перед затокою креативів. Це активності, підписники та інше. Від зазначених параметрів залежать обсяги трафіку, які надходитимуть на акаунт у YouTube.
Способи прогріву бувають найрізноманітнішими: спортивний напрямок, нарізки з контенту успішних блогерів, вижимки зі стендапів. Усі методи використовуються для того, щоб на акаунті збільшився трафік. Для отримання схвалення алгоритмів необхідно мінімум 10 днів поспіль «заливати» корисний контент.
Радимо прочитати статтю «Умовно-безкоштовний трафік в арбітражі» у AffCommunity
Етап прогріву скорочується до 7 днів з використанням дієвого способу. Перевірений метод підходить для всіх тематик, а за необхідності його можна масштабувати. Проста формула прогріву: популярні звуки з чартів + байт. Підготовчі роботи складаються з 2 етапів.
Етап прогріву №1
На цьому етапі необхідно збільшити кількість активностей. Для вирішення цього завдання підійде простий байт, що запам׳ятовується («Оформляй підписку!», «Став лайк»!).
При створенні роликів часто використовуються герої з підліткових і дитячих ігор, обличчя відомих блогерів. Як правило, хронометраж Shorts не перевищує 18 секунд. Контент призначається для дітей, але під час заливки трафіку рекомендується вказувати, що відео не для дитячої аудиторії.
На етапі №1 три дні поспіль заливайте на кожен із каналів по три ролики. Можете заливати одночасно всі ролики Shorts, щоб заощадити час.
Етап прогріву №2
Якщо на першому етапі всі роботи виконані правильно, то збільшується кількість підписників і зростає активність. Другий етап починається з того, що 1 раз на кілька годин необхідно заливати на канал по 2 ролики. Вебмайстер не тільки займається завантаженням контенту, а й додає інші види активності (стріми, перегляди).
Якщо трафік іде на казино, то корисними для каналу будуть стріми із заносами за тематикою ігор. Для використання офферів зі схуднення правильним вибором стануть дієти і схожий контент. Для кожної вертикалі знайдуться відповідні рішення. Контент має збігатися з мовою ГЕО, з якою планується робота.
Акаунти на YouTube будуть прогріватися, а кількість підписників швидко збільшиться. Якщо фахівець веде до 12 каналів, на роботу він виділяє до 60-90 хвилин на день. Метод можна легко масштабувати.
Особливості масштабування
Для масштабування способу прогріву не потрібні фінансові вкладення. За допомогою антидетект-браузера для кожного з акаунтів формується унікальний профіль. Особливість у тому, що не знадобиться проксі.
Вебмайстру краще працювати з кількома каналами. Популярний браузер Dolphin дає змогу створювати для 1 облікового запису до 10 безкоштовних профілів.
Робота з прогрітими каналами
Після прогріву канали YouTube використовуються різними способами. Якщо все зроблено правильно, то будь-який напрямок буде приносити грошовий прибуток. Прогріті канали стануть інструментом, який використовується для видобутку трафіку. Канали призначаються для затоки трафіку за такими вертикалями: інфобіз, товарний бізнес, нутра, гемблінг.
Перелив на Telegram дає змогу фахівцям швидко монетизувати канали. Через месенджер трафік надходить на канал клієнта. У Telegram популярні різні напрямки: психологія, криптовалюта, спорт і ставки, саморозвиток і багато іншого.
З використанням арбітражних чатів можна знайти своїх клієнтів. Розмір грошової винагороди за 1 підписника залежить від тематики. Альтернативний варіант - використання трафіку на власних Telegram-каналах. Збільшується кількість підписників і з׳являються нові способи заробітку. Після розкрутки акаунт можна продати або продовжувати заробляти на платній рекламі.
Прогрітими YouTube-каналами цікавляться люди, які планують арбітражити. Без проблем можна продавати канали таким клієнтам. Акаунти з 1000 і більше підписників продають за 40-90 доларів, а на точну суму впливає активність аудиторії.
Висновок
Існують різні способи прогріву, але запропонований метод скорочує час на підготовку YouTube-каналів. Всього за тиждень на акаунті можна досягти потрібних показників і без втрати якості.