Що таке цифровий маркетинг?

Термін интернет маркетинг відноситься до використання цифрових каналів для просування товарів та послуг з метою охоплення споживачів. Цей тип маркетингу передбачає використання веб-сайтів, мобільних пристроїв, соціальних мереж, пошукових систем та інших каналів. Цифровий маркетинг став популярним із появою Інтернету у 1990-х роках. пропонуємо вам пройти курси інтернет маркетингу від Onpage School.

Цифровий маркетинг включає деякі з тих же принципів, що і традиційний маркетинг, і часто вважається новим способом для компаній звертатися до споживачів і розуміти їх поведінку. Компанії часто поєднують у своїх стратегіях традиційні та цифрові методи маркетингу.

Розуміння цифрового маркетингу

Маркетинг відноситься до будь-якої діяльності, яку компанія використовує для просування своїх продуктів та послуг та збільшення своєї частки на ринку. Щоб бути успішним, маркетинг вимагає поєднання кмітливості в рекламі, продажу та здатності доставляти товари кінцевим користувачам. Зазвичай цим займаються конкретні фахівці або маркетологи, які можуть працювати всередині компанії (для компаній) або поза нею з іншими маркетинговими фірмами.

Традиційно корпорації зосереджувалися на маркетингу через друк, телебачення та радіо. Хоча ці варіанти все ще існують сьогодні, зростання Інтернету призвело до зміни способів, якими компанії звертаються до споживачів. Ось де цифровий маркетинг вступив у гру. Ця форма маркетингу включає використання веб-сайтів, соціальних мереж, пошукових систем, додатків - всього, що включає в себе маркетинг зі зворотним зв‏׳язком з клієнтами або двостороння взаємодія між компанією і клієнтом.

Розвиток технологій та нові тенденції змусили компанії змінити спосіб просування на ринок. Електронна пошта була популярним маркетинговим інструментом на зорі цифрового маркетингу. Цей фокус змістився на пошукові системи, такі як Netscape, які дозволяли підприємствам помічати та використовувати ключові слова, щоб їх помітили. Розвиток сайтів обміну, таких як Facebook, дозволив компаніям відстежувати дані, щоб відповідати споживчим тенденціям.

Смартфони та інші цифрові пристрої тепер полегшують компаніям просування себе разом зі своїми продуктами та послугами для споживачів. Дослідження показують, що люди воліють використовувати телефони для входу в Інтернет. Тому не дивно, що 70% людей ухвалюють рішення про покупку (зазвичай за допомогою своїх телефонів) ще до того, як натискають кнопку покупки.

Особливі міркування

Рекламодавців зазвичай називають джерелами, а учасників цільової реклами - одержувачами. Джерела часто орієнтовані на дуже конкретних, чітко визначених одержувачів.

Наприклад, після продовження нічних годин McDonald‏׳s орієнтувалася на позмінних робітників та мандрівників за допомогою цифрової реклами, бо компанія знала, що ці люди становлять значну частину її нічного бізнесу. Компанія закликала їх завантажити програму Restaurant Finder, орієнтувавши їх на рекламу, розміщену на банкоматах (банкоматах), заправних станціях та веб-сайтах, які зазвичай відвідують її клієнти.

Канали цифрового маркетингу

Як зазначалося вище, маркетинг традиційно здійснювався через друковану (газети та журнали) та широкомовну рекламу (телебачення та радіо). Це канали, які існують досі. Канали цифрового маркетингу розвивалися і розвиваються. Нижче наведено вісім найбільш поширених способів, які можуть використовувати для активізації своїх маркетингових зусиль. Майте на увазі, що деякі компанії можуть використовувати кілька каналів у своїх зусиллях.

Веб-маркетинг

Веб-сайт є центральним елементом усієї діяльності цифрового маркетингу. Це дуже потужний канал сам собою, але він також є засобом, необхідним для проведення різних маркетингових онлайн-кампаній. Веб-сайт повинен представляти бренд, продукт і послугу в ясній формі, що запам‏׳ятовується. Він має бути швидким, зручним для мобільних пристроїв та простим у використанні. Курси SEO просування сайтів є одними з найпопулярними.

Реклама з оплатою за клік (PPC)

Реклама з платою за клік (PPC) дозволяє маркетологам звертатися до інтернет-користувачів на ряді цифрових платформ за допомогою платної реклами. Маркетологи можуть налаштувати кампанії PPC в Google, Bing, LinkedIn, Twitter, Pinterest або Meta (раніше Facebook) та показувати свою рекламу людям, які шукають терміни, пов‏׳язані з продуктами чи послугами.

Кампанії PPC можуть сегментувати користувачів на основі їх демографічних характеристик (наприклад, за віком або статтю) або навіть орієнтуватися на їхні конкретні інтереси або розташування. Найбільш популярними платформами PPC є Google Ads та Meta Ads.

Контент-маркетинг

Мета контент-маркетингу – залучити потенційних клієнтів за допомогою контенту. Контент зазвичай публікується на веб-сайті, потім просувається через соціальні мережі, електронний маркетинг, пошукову оптимізацію або навіть кампанії з оплатою за клік.

Рекламне розсилання

Електронний маркетинг, як і раніше, залишається одним з найефективніших каналів цифрового маркетингу. Багато людей плутають електронний маркетинг із спамом, але це не те, чим є електронний маркетинг. Цей тип маркетингу дозволяє компаніям зв‏׳язуватися з потенційними клієнтами та всіма, хто цікавиться їхніми брендами.

Багато фахівців з цифрового маркетингу використовують всі інші канали цифрового маркетингу для додавання лідів у свої списки адрес електронної пошти, а потім за допомогою маркетингу електронною поштою вони створюють вирви залучення клієнтів, щоб перетворити ці ліди на клієнтів.

Соціальний медіа-маркетинг

Основна мета маркетинг у соціальних мережах - впізнаваність бренду та встановлення соціальної довіри. У міру того, як ви заглиблюєтеся в маркетинг у соціальних мережах, ви можете використовувати його для залучення потенційних клієнтів або навіть як канал прямого продажу. Пости і твіти, що просуваються, — два приклади маркетингу в соціальних мережах.

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг — одна з найстаріших форм маркетингу, та Інтернет вдихнув нове життя у цей старий резерв. При партнерському маркетингу впливові особи просувають продукти інших людей і отримують комісію щоразу, коли відбувається продаж чи утворюється лід. Багато відомих компаній, таких як Amazon, є партнерські програми, за якими щомісяця виплачуються мільйони доларів веб-сайтам, що продають їх продукти.

Відеомаркетинг

YouTube – одна з найпопулярніших пошукових систем у світі. Багато користувачів звертаються до YouTube, перш ніж ухвалити рішення про покупку, щоб дізнатися щось, прочитати огляд або просто розслабитися.

Існує кілька платформ відеомаркетингу, у тому числі Facebook Videos, Instagram та навіть TikTok, які можна використовувати для проведення відеомаркетингової кампанії. Компанії домагаються найбільшого успіху з відео, інтегруючи його з SEO, контент-маркетингом та ширшими маркетинговими кампаніями у соціальних мережах.

SMS-повідомлення

Компанії та некомерційні організації також використовують SMS або текстові повідомлення, щоб надсилати інформацію про свої останні рекламні акції або надавати можливості бажаючим клієнтам. Політичні кандидати, що балотуються на пости, також використовують SMS-кампанії для поширення позитивної інформації про власні платформи. У міру розвитку технологій багато кампаній надсилання текстових повідомлень також дозволяють клієнтам безпосередньо платити або дарувати за допомогою простого текстового повідомлення.

 
 
 
2022-04-27