Спеціаліст з маркетингу завжди слідкує за тенденціями ринку, аналізує та на їхній основі формує свої стратегії. Важливо, щоб в доступі було велике поле інформації. Це відкриває більше ідей та шляхів для просування проєктів. Англійська мова – ключ до входу на глобальний ринок, отримання інформації про його «гравців» та встановлення зв׳язків. В цій статті виокремили основні підходи, які допоможуть маркетологам при вивченні англійської.
Читання як одна з переваг володіння мовою
Ефективне вивчення іноземної мови неможливе без практики читання. На курсах іноземних мов цей метод є одним з основних. Викладачі використовують різноманітні матеріали, щоб допомогти студентам покращити свої навички читання, розуміння та розширення словникового запасу. Детальніше про курси та методики викладання можна дізнатися тут.
Читання розширює словниковий запас, збагачує цікавими й корисними виразами, допомагає побачити контекст і зрозуміти суть. Читання сприяє вивченню граматики та розвиває спостережливість до мовних тонкощів. Для маркетолога та іншого спеціаліста, що дотичний до бізнесу, це не лише ефективний спосіб вивчити мову, а й важливий метод отримання професійної інформації – ознайомлення з блогами, новинами, бізнес-статтями, маркетинговими дослідженнями та кейсами. На просунутому рівні володіння англійською можна зосереджуватись і на бізнес-літературі з маркетингу, IT чи інших тем, які цікавлять для роботи й розвитку. Тому уміння читання англійською варто особливо розвивати.
Аудіювання для кращого сприйняття мови
Сприймати англійську мову на слух – ще один аспект її вивчення. Прослуховування різноманітних подкастів, вебінарів, лекцій, фільмів, відео-блогів – це спосіб зануритися в живу мову, натренувати здатність сприймати інформацію та накопичувати професійні знання у своїй галузі.
Комунікативний підхід вивчення англійської
Зосередитись на використанні мови в реальних діалогах – суть комунікативного методу. В Business English Academy роблять особливий акцент на цій навичці й впроваджують під час навчання:
- розмовні клуби для практикування говоріння англійською в групах;
- діалоги з викладачем адаптовані під професію – формат переговорів, виступів, презентації.
Все це дозволяє природно опановувати мову, розвивати комунікативні навички й набувати впевненість в спілкуванні.
Допоміжні практики у навчанні
Залежно від особливостей людини, кожен підбирає для себе спосіб, який допоможе йому якнайкраще зануритися в мову. Практикують зокрема такі допоміжні методи:
- 5 хвилин щодня. Виділіть невеликий проміжок часу, щоб щоденно навчатись. 5, 10, 15 чи 20 хвилин буде достатньо. Вчіть в цей час нові слова, граматику, занотовуйте вирази чи читайте. Головне, робіть такі невеликі кроки на постійній основі.
- Пиши, відповідай. Розвивати письмові уміння також важливо, тому регулярно практикуйте написання повідомлень, імейлів, рекламних текстів, дописів до соцмереж тощо. Це корисна практика адже розвиває навичку, якою постійно будуть користуватись у своїй діяльності маркетологи.
- Інтервальні повторення. Регулярно і довготривало повторюйте вивчене, щоб добре закріпити його в пам׳яті.
- Навчи іншого. Суть цього методу полягає у поясненні матеріалу для іншої людини, що сприяє кращому закріпленню інформації й структуруванні знань.
На курсах для маркетологів від Business English Academy допоможуть підібрати найкращі підходи, які піднімуть ваші знання англійської мови на вищий рівень.